- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
Uważaj na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!
Do pracowników PGE Obrót docierają sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail wzywające do uregulowania rzekomych zaległych należności.
Wiadomości przesyłane są z adresu biuro@pge.pl. Nadawca, podpisujący się jako Michał Sajewicz, informuje o rzekomo błędnym wyliczeniu wcześniejszej faktury i wzywa do uregulowania wskazanej różnicy. Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili Spółka odnotowuje w całej Polsce.
Zwracamy się do naszych Klientów i Pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia Państwa rodzinom i znajomym. Prosimy również o niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.
Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.
Sprawę fałszywych e-maili PGE Obrót zgłasza do prokuratury.
PGE Obrót
press box